Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Omdat wij als kwaliteitsorganisatie streven naar een maximale klanttevredenheid, zijn wij erg geïnteresseerd in uw ervaring met ons kantoor.

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, aangezien wij door klantervaringen ons zelf weer kunnen verbeteren.

Wekelijks voeren wij onder de meeste van onze klanten die een akte bij ons hebben getekend een klantentevredenheidsonderzoek uit.
De respons van onze klanten is hoog en daardoor zijn wij in staat onze bedrijfvoering waar mogelijk aan te passen op de wensen en suggesties van onze klanten. DIt helpt ons beter te worden.

Ontevreden klanten worden benaderd door één van de notarissen om in een gesprek toe te kunnen lichten wat hen ontevreden heeft gemaakt. Door direct met de ontevreden klant in contact te komen, kunnen wij ook direct maatregelen treffen indien mogelijk.

De resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek vanaf januari 2013 tot en met nu zijn:

Wilt u uw ervaring delen met ons? Klik hier

Wilt u meer klantervaringen lezen? Klik hier
Uiteraard zijn alle ervaringen anoniem in verband met onze geheimhoudingsverplichting als notaris. De teksten zijn letterlijk overgenomen uit de opmerkingen in de retour gestuurde enquete van de klant.

Klantervaringen per specifiek vakgebied lezen?

Klantervaringen onroerendgoedrecht
Klantervaringen familierecht
Klantervaringen ondernemingrecht
 

Mijn bedrijfsvorm
Zo zijn we niet getrouwd

Twitter

  • Ik was er 4 weken geleden nog. Het was de eerste keer en is mij goed bevallen. 1 dag 6 uur geleden
  • Heb jij totaal niet nodig Als Sylvie tot burgemeester wordt benoemd praten we verder. 😉 5 dagen 20 uur geleden

Nieuwsbrief